1 Ekim 2011 Cumartesi

Girne'den birkaç resim

































2 yorum:

  1. meraba bnde odtü kkk pdr bölümünü kazandım... kazandıkdan snra kaaafamda bi takım sorular oluştu bunlardan biri hazırlık. ben ingilizceyi sevmeyen biriyim ve hazırlık okumak istemiyorum bu isteğe bağlı mıdır? zorunluysa da çok zorluyorlar mı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben de bu sene Odtü pdr'yi kazandım. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler gelecek sanıyordum pdr geldi çok çok mutlu oldum. Odtü kkk'nın sitesinden pdr bölümünün öğretim üyesinin videosunu da izledim çok şeker bir adama benziyor :) Hazırlık ve 1. sınıf hakkında bilgi almak istiyorum, çok zorlar mı ingilizce ? İngilizceyi severim, öğrenmeyi de çok istiyorum; ancak şu an iyi bir seviyede olduğum söylenemez :) Oraya gelmek için sabırsızlanıyorum. Odtü kkk hakkında yapılan kötü yorumlarında genelde tembellikten, oraya gidip eğitimden çok gezmeyi düşünen insanlardan oluştuğunu düşünüyorum. Çok çok çok sabırsızım upuzun yazdım bunları aktarmak istedim. Bir de anonim olunca yazdıkça yazası geliyor insanın :D

    YanıtlaSil