1 Ekim 2011 Cumartesi

Kıbrıs'ta Yiyecek İçeçek Fiyatları

Arkadaşlar kıbrıs ilk başta çok pahalı geldi okulun yemekhanesinde bir öğün 7tl idi sonradan belirli şartlar dahilinde 6,25tl'ye kadar düştü. Okul içindeki kantin fiyatları da oldukça yüksekti onlarda kampanya yapmaya başladı 5tllik kampanya menüler var , kıbrıstaki marketlerde 2,5LT kola 4,5TL vsvs bu şekilde burada yaşamak Türkiye'ye göre oldukça pahalı fakat okula 6km uzaktaki askeri markette inanılmaz fiyatlarla karşılaştık aklımda kalanları size yazacağım mesela 2,5 lt kola 2.1 Tl Türkiye'den ucuz :) haftalık alış verişimizi buradan yapıp yurt mutfağında yemeğimizi hazırlayabiliyoruz.

30'lu yumurta 6.5tl
Danone doğal süt 1LT :  1.70tl
Pepsi Cola 2,5 LT : 2.10Tl
Makarna : 90kuruş
Head and Shoulders Şampuan : 8,5Tl
Milka Çikolata : 1.30tl
4 tane tavuk butu 400gr : 3.12tl
Eti Çaykeyfi : 1.30tl
Dimes meyve suyu ananas : 1.80tl
1kg kesme şeker : 3.15tl
Pınar servis mayonez : 3tl
maggi sebze çorbası : 75kuruş
dr.oetker puding : 1.35tl
derby banyo traş bıçağı 5 adet : 1.10tl
orkide ayçiçek yağı 1litre : 4.15tl
penguen bezelye : 3tl
domates salçası :6tl
yoğurt : 2.65
2KG taze kaşar : 24tl

13 yorum:

  1. Merhaba hocam bende pdr istiyorum, Kıbrıs düşünüyorum... İlk Girne Amerikan dikkatimi çekti sonrada ODTÜ :) önceki yazında msn grubu var bilgi aldık falan demiştin o grubun adresini verebilir misin Kıbrıs hakkında aklımda çok soru işareti var veya senin adresi verirsende iyi olur bölümlerimiz aynı çok yardımcı olurdun :)
    eklersen sevinirim...

    Stifler_gs_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar mesajı yeni görüyorum bu aralar midtorm fln derken uzak kaldım blogdan forumda gordugum kadarıyla msn grubunu bulmuşsun.Özelden soruların olursa hepsini cevaplayabilirim mail adresimi yolluyorum özelden

    YanıtlaSil
  3. stiflerandtravian@gmail.com

    msn adresini yazarsan sevinirim dostum :) gelmedide...

    YanıtlaSil
  4. Yemekhanedeki indirim olayı kalktı 7 tl artık

    YanıtlaSil
  5. Epey hortlatcam ama kimliksiz askeri markete girilebiliyor mu?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben bu yıl kıbrısta ingilizce öğretmenliği düşünüyorum. Daü ile Odtü arasında kararsızım. İkisi de tam burslu tutuyor. Kıbrıs hakkında pek bir fikrim yok. İnternette daünün yerinin daha merkezi olduğunu okudum bilmiyorum daha önce kıbrısta bulunmadım. Odtü ingilizce öğretmenliği hakkında bir bilginiz var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer Kıbrıs düşünüyorsan daha önü açık bir meslek seçmelisin ..
      hepimiz biliyoruz ki öğretmenlik atamaları çok zor yapılıyor ayrıca Türkiye'dede çok yer gelebilir..bence tekrar düşün :)

      Sil
  7. merhaba ezgi ben de bu yil dau de elektrik-elektronik dusunuyorum. Baya bi arastirdim, kibris ve dau ile ilgili ilgini cekebilcek bilgiler var burda bakabilirsin.
    https://mega.co.nz/#!lhtGUJSZ!G8LkHXuc7njF0knCDXD6IA88bcBZ6CjU1fadF3JDObc
    Sen de yeni birseyler ogrenirsen burdan bana haber verirsen sevinirim. Simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Bende Kıbrıs istiyorum..psikoloji bölümü.. ama çok gelgit yaşıyorum.Yardımcı olurmusunuz??

    YanıtlaSil
  9. Üniversitelerin puanları düşük diye kötü olarak nitelendiriliyor..
    siz ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
  10. ayni fiyatlar duruyor mu o market halen acikmi tesekkutlrt

    YanıtlaSil
  11. ayni fiyatlar duruyor mu o market halen acikmi tesekkutlrt

    YanıtlaSil
  12. ayni fiyatlar duruyor mu o market halen acikmi tesekkutlrt

    YanıtlaSil